Zwembad Laco Oude IJsselstreek

Het Veld 30, 7061 DD Terborg | Tel: +31 315 324 112 | Toon op kaart

Laco sportcentrum Oude IJsselstreek heeft een binnen- en een buitenzwembad en dit is te vinden in de mooie, groene omgeving net buiten het centrum van Terborg. Ons binnenbad is voorzien van een peuterbassin en een wedstrijdbad met beweegbare bodem. Ook kun je hier relaxen in onze sauna met stoombad. Buiten heeft Laco sportcentrum Oude IJsselstreek een peuterbassin, wedstrijdbad en recreatiebad, met hoge en lage duikplank en een glijbaan. Een groot grasveld nodigt uit om heerlijk te zonnen, terwijl de kinderen spelen op de trampolines en de schommel. Bij Laco sportcentrum Oude IJsselstreek kun je tevens gebruik maken van de ruime sporthal, die in zijn geheel of in twee afzonderlijke gedeeltes is af te huren. Na het sporten kun je even bijkomen onder het genot van een hapje en een drankje.

Website Telefoonnummer