Vacatures VVV Oude IJsselstreek

Hutteweg 26, 7071 BV Ulft | Tel: +31 315 200 150 | Toon op kaart

VVV Oude IJsselstreek kan niet bestaan zonder enthousiaste vrijwilligers. Zowel op het DRU Inspiratiepunt/VVV als achter de schermen zijn vele trotse inwoners van de gemeente actief om de bezoeker zo goed mogelijk welkom te heten en leuke activiteiten te organiseren.

Wil jij ook je steentje bijdragen? Kijk gauw of er bij onderstaande vacatures iets voor jou tussen zit!

๐•๐•๐• ๐…๐ข๐ž๐ญ๐ฌ๐œ๐จ๐ฆ๐ฆ๐ข๐ฌ๐ฌ๐ข๐ž ๐•๐š๐ซ๐ฌ๐ฌ๐ž๐ฏ๐ž๐ฅ๐ ๐ณ๐จ๐ž๐ค๐ญ ๐ฃ๐จ๐ฎ!
Al jarenlang organiseert deze werkgroep diverse leuke fietstochten. Deze enthousiaste club vrijwilligers is op zoek naar versterking. Ben jij wie zij zoeken?

Jij bent:
๐Ÿ‘‰ enthousiast
๐Ÿ‘‰ houdt van fietsen
๐Ÿ‘‰ bekend in de omgeving
๐Ÿ‘‰ een aanpakker

Wat je zoal kunt verwachten:
๐Ÿ‘‰ gezellige (en nuttige) vergaderingen van ca. 1,5 uur eens in de paar weken
๐Ÿ‘‰ een goede verdeling van de werkzaamheden, wat past bij ieders wensen en tijd

Werkzaamheden kunnen o.a. zijn:
๐Ÿ‘‰ bepijlen route
๐Ÿ‘‰ bemannen startbureau
๐Ÿ‘‰ vervaardigen posters
๐Ÿ‘‰ contact leggen met start- en pauzelocatie
๐Ÿ‘‰ maken van afspraken betreffende consumpties voor deelnemers

Lijkt je dit wat of heb je vragen? Mail dan naar de fietscommissievarsseveld@gmail.com.

Vrijwilligers voor de VVV Fiets- en wandelgroep Ulft
Al jarenlang organiseert deze werkgroep diverse leuke fiets- en wandeltochten. Denk o.a. aan het de Voorjaars-, Grens- en Winterwandeltocht en Zomerfietstochten. Deze enthousiaste club vrijwilligers is op zoek naar versterking. Ben jij wie zij zoeken?

Jij bent:
- enthousiast
- houdt van fietsen
- bekend in de omgeving Oude IJsselstreek
- een aanpakker

Wat je zoal kunt verwachten:
- gezellige (en nuttige) vergaderingen van ca. 1,5 uur eens in de paar weken
- een goede verdeling van de werkzaamheden, wat past bij ieders wensen en tijd

Werkzaamheden kunnen o.a. zijn:
- bepijlen route
- bemannen startbureau
- verzorgen input persberichten
- vervaardigen posters
- contact leggen met start- en pauzelocatie
- maken van afspraken betreffende consumpties voor deelnemers

Lijkt je dit wat of heb je vragen? Mail dan naar de info@vvvoude-ijsselstreek.nl.

VVV Fietsgroep verspreiding folders
Zo'n 3-4 keer per jaar verspreiden vrijwilligers van de VVV foldermateriaal bij toeristisch-recreatieve ondernemers. Dit is flexibel in te plannen op een dag dat je zelf wilt. We zijn nu met name op zoek naar vrijwilligers die dit willen doen in de volgende plaatsen:
- Westendorp
- Heelweg
- Ulft
- Etten
- Varsselder
- Netterden
- Megchelen
- Gendringen

Wil jij hier je steentje aan bijdragen? Mail naar info@vvvoude-ijsselstreek.nl

Enthousiaste medewerker(s) gezocht: VVV PR-team
VVV PR-team
Het PR-team houdt zich bezig met de online promotie: de website, Facebook en Instagram. Heb jij hier kaas van gegeten, volg je de ontwikkelingen van social media op de voet en kom je uit Oude IJsselstreek of nabije omgeving? We kunnen je hulp goed gebruiken! We vergaderen 1x per maand als het kan op locatie, soms online. Gedurende de maand zul je ook nauw contact onderhouden met de andere leden. Hoeveel tijd je eraan kwijt bent, kun je deels zelf bepalen en gebeurt in overleg.

Wat krijg je ervoor terug?
Allereerst contact met een leuke groep mensen met één belangrijk doel: de toerist zo goed mogelijk informeren! Daarnaast worden er gastvrijheidstrainingen, borrels en uitjes georganiseerd door het jaar heen, voor de gezelligheid, om je toeristische kennis van het gebied te vergroten & je collega's beter te leren kennen. Klinkt goed toch?

Heb je interesse of wil je meer weten? Mail dan naar info@vvvoude-ijsselstreek.nl

Website E-mail Telefoonnummer