Scout Avontuur

Ga op pad met Eddie, verken Engbergen en win de masterbadge

Hoi avonturiers! Ik ben Eddie de Eekhoorn, je enthousiaste gids en trotse scout. Samen gaan we op een spannend avontuur door de natuur met mijn interactieve spel Scout Avontuur!

Tijdens onze reis verkennen we de mooiste plekjes van de gemeente, maar er is één klein probleempje: ik ben mijn scouting badges kwijtgeraakt! Oeps! Gelukkig kunnen jullie me helpen om ze terug te vinden. Hoe? Door uitdagende vragen te beantwoorden en leuke opdrachten uit te voeren op verschillende locaties.

Hoe werkt het?
Bij de start van het spel zie je een kaart met een blauw bolletje: dat zijn jullie! Op de kaart zie je ook mijn pootafdruk—dat is onze volgende bestemming. Zodra jullie daar aankomen, verschijn ik op het scherm en geef ik uitleg over de volgende uitdaging. Beantwoord de vraag, voer de opdracht uit, en samen verdienen we mijn badges terug.

En het mooiste? Als jullie mij helpen al mijn badges terug te winnen, verdienen jullie zelf de een echte masterbadge te verdienen! Hoe gaaf is dat?

Scout Avontuur Engbergen
Tijdens dit avontuur verkennen we natuur- en recreatiegebied Engbergen. Scout Avontuur Engbergen start op de parkeerplaats Engbergen, nabij restaurant Engbergen, Bosweg, Voorst gemeente Oude IJsselstreek.
Ik loop altijd zonder schoenen, maar ook voor jullie leuk om te doen op sommige stukken want we lopen langs het Blotevoetenpad. De andere plekjes ga ik niet verklappen, die mogen jullie zelf ontdekken...

Wat kun je verwachten?

• Interactief avontuur: Speel samen met vriendjes of familie en ontdek de natuur.
  • Vragen en opdrachten: Test je kennis en vaardigheden terwijl je plezier hebt.
  • Maak foto's en video's: Documenteer jullie avontuur, want bij elke opdracht moet je een foto of video maken om door te kunnen gaan. Deze worden later naar jullie gemaild als aandenken aan jullie geweldige avontuur!

Klaar voor actie?
Laten we samen op pad gaan! Volg de instructies hieronder om te beginnen. Vergeet niet onderweg foto's en video's te maken—dat is de sleutel om verder te komen en het avontuur te voltooien.

Scout Avontuur kopen

Goed om te weten
Ons avontuur gaat te voet en is ca. 1,5 km. Daar krijg je best wel dorst en honger van! Ik eet het liefst eikels, maar jij wilt vast iets lekkers wat niet in de natuur te krijgen is! Neem je zelf iets mee? Tijdens ons avontuur wijs ik je een plek met een bankje waar je kunt uitrusten en smullen. En na ons avontuur, als je je welverdiende masterbadge gaat ophalen, lust je vast ook wel wat. Heb je zelf niets meer, koop dan iets lekkers bij één van de plekken in de buurt.

Jij wil natuurlijk niets missen van mijn filmpjes van mijn Scout Avontuur. Daarom is het leuk dat je met max. 3 kinderen per team het spel speelt, zodat je het allemaal goed kunt zien! Ook een aanrader voor je kinderfeestje!

Instructies
1.) Koop je eenmalige code (prijs: € 18,32) voor Scout Avontuur via deze link/via de button Koop je Scout Avontuur
2.) Download de app TB Events
3.) Voer de gekochte code in