Voor ondernemers

Hutteweg 24, 7071 BV Ulft | Toon op kaart

VVV Oude IJsselstreek & STROIJ zijn er voor jou
VVV Oude IJsselstreek is bestuurlijk gezien onderdeel van STROIJ, Stichting Toerisme-Recreatie Oude IJsselstreek. Waar de VVV Oude IJsselstreek al zijn activiteiten richt op de toerist-recreant, is STROIJ als overkoepelend geheel er daarnaast voor toeristisch-recreatief ondernemers. STROIJ heeft als doel ondernemers met elkaar te verbinden en arrangement- en productontwikkeling te bevorderen, middels netwerkbijeenkomsten en excursies.

Wat kan STROIJ voor jou als ondernemer betekenen?
Aansluiten bij STROIJ is kosteloos. Als ondernemer kom je in contact met andere ondernemers. Een win-win situatie: van elkaar leren, de handen ineen slaan en samen stappen maken om zowel je eigen onderneming als de regio toeristisch-recreatief verder op de kaart te zetten. Je wordt uitgenodigd voor netwerkbijeenkomsten/excursies en ontvangt de nieuwsbrief met handige links, de uitnodiging voor de bijeenkomsten/excursies en natuurlijk de notulen.

Ben jij nog niet aangesloten bij STROIJ? Meld je nu meteen aan. Je ontvangt dan de nieuwsbrief met uitnodigingen en notulen van netwerkbijeenkomsten/excursies. Aanmelden kan via bestuur@stroij.nl

Data netwerkbijeenkomsten/excursies
16 april 2024 ('s avonds), De Stakenborg in Voorst (details volgen)

Waarom aansluiten bij STROIJ?
☝ kosteloos
☝ je leert anderen kennen
☝ bijblijven: de laatste nieuwtjes, meer dan er in deze nieuwsbrief past
☝ je leert van elkaar: alleen ga je snel, samen kom je verder, een frisse blik
☝ kijkje in de keuken bij anderen via presentaties danwel bedrijfsbezoeken
☝ met anderen plannen maken voor nieuwe initiatieven
☝ gezelligheid met een hapje & drankje, alsof je er even uit bent
☝ tips voor aanpak van diverse zaken, van het schrijven van een businessplan tot waar je de wasservice onderbrengt, van het regelen van catering tot subsidies/fondsen

Wat kan VVV Oude IJsselstreek voor jou als ondernemer/stichting betekenen?
Heb jij als ondernemer/enthousiaste club mensen/stichting een evenement of iets anders te promoten, dan kunnen jullie dit doorgeven via website@stroij.nl. Dit kunnen we dan gratis op deze website en Facebook plaatsen op de agenda/als evenement en wellicht in een Facebook-post extra promoten.

Ook als je als ondernemer nog niet op deze website staat, laat het dan weten via website@stroij.nl. We hebben daarvoor een stuk tekst en enkele hoge resolutie foto's nodig, samen met contactgegevens. Hier zitten eveneens geen kosten aan verbonden.

Op de hoogte blijven van de meest recente ontwikkelingen?
Naast wat VVV Oude IJsselstreek en STROIJ organiseren, zijn ook de gemeente en de regiocoördinator Oude IJsselstreek namens Stichting Achterhoek Toerisme actief bezig om Oude IJsselstreek toeristisch-recreatief gezien verder op de kaart te zetten. Weten wat er speelt? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief vanuit STROIJ, de gemeente en Achterhoek Toerisme.