Visdorado & Camping De Kool

Molenweg 4, 7055 AX Heelweg | Tel: +31315231995 | Toon op kaart

Bij Visdorado de Kool in Heelweg kan men 7 dagen per week prachtig forel-, karper-, steur en vliegvissen. Ze hebben er naar gestreefd het vissen in een natuurlijke omgeving te realiseren. Naast het vissen bieden ze De Deel, waar je geniet van een hapje en een drankje, een gezellig terras, een sfeervolle barbecueplaats geschikt voor groepen tot 50 personen en overnachtingsmogelijkheden op de kleine camping of in de luxe lodge voor 4 personen.

Ook Duitsers vissen graag bij De Kool, want hier heb je alleen een vispas nodig. Je kunt eten en drinken bestellen aan de visvijver. Bij De Kool worden regelmatig viswedstrijden gehouden, denk aan NK's, finales en andere sportwedstrijden.

Camping
De camping telt 25 plaatsen die allen beschikken over stroom en is gesitueerd op een mooi grasveld met ruime kampeerplaatsen. De plaatsen hebben uitzicht op de vijvers. Je hebt de beschikking over een modern verwarmd toiletgebouw met goede voorzieningen, o.a. wasmachine. Kampeerders krijgen 10% korting op het vissen.

Lodge
Deze lodge is een soort kampeerbungalow gelegen aan het kampeerveld met uitzicht op de vijvers. Stel je eens voor: ’s morgens rustig ontwaken en op je overdekte veranda heerlijk ontbijten, genietend van de rust en het uitzicht. Buiten het vissen kun je een stevige wandeling of een prachtige fietstocht door de mooie Achterhoek maken, om ’s avonds de dag nog eens door te nemen onder het genot van een heerlijk glaasje wijn, zittend op uw veranda.

De lodge is compleet gemeubileerd. Er is geen keukeninrichting aanwezig. Er is wel een magnetron en een koffiezetapparaat. Natuurlijk mag een flatscreen-tv ook niet ontbreken. Op het terras staat tuinmeubilair. Daarnaast beschikt de lodge over een eigen badkamer met douche, wastafel en toilet. De 4-persoons lodge heeft één slaapkamer met 2 1-persoonsbedden en één slaapkamer met 2 kajuitbedden. Kussens en dekbedden zijn aanwezig. Laken- en handdoekpakketten zijn te huur. Gebruik van onderlaken en sloop is verplicht. Verblijf je in de lodge, dan krijg je korting op het vissen.

Website E-mail Telefoonnummer