Golfclub 't Lohr

Lohrpad 2a, 7083 AX Voorst | Tel: +31 315 631 697 | Toon op kaart

Pitch en putt 18 holes korte golfbaan
Golfbaan ’t Lohr is een 18 holes korte golfbaan. Iedereen kan hier golfen, vanaf een jaar of 8. Ook zonder ervaring. Er wordt een korte uitleg gegeven en daarna kun je zelf aan de slag op de pitch en putt baan. Een fijn en sportief uitje!  Ook voor de gevorderde golfer is er genoeg uitdaging. Zij kunnen het korte werk oefenen op de pitch en putt baan, maar ze kunnen ook de 9 holes par3 baan lopen. Door middel van backtee’s is er meer afstand gecreëerd. Oefenen kan ruimschoots op de uitgebreide oefenfaciliteiten.

Voetgolf
Tevens is er een aparte voetgolfbaan. Dit is erg leuk om te doen met een groep en kan zelfs al voor kinderen vanaf 3 jaar. Geniet na het golfen op het terras of  in het sfeervolle clubhuis. Je bent hier ook van harte welkom voor een pauzestop tijdens je wandel- of fietstocht.

Mini adventuregolf
Nieuw sinds 2022 is een mini adventuregolfbaan. De minigolfbaan is een soort midgetgolfbaan, maar dan luxer, groter en uitdagender. Er zijn 12 verschillende holes, aangelegd met kunstgras en daarom heen natuurlijke materialen als hout en steen. Elke hole heeft een andere hindernis, zoals een tunnel, bruggetje, looping en verhogingen. Uniek aan onze minigolfbaan is dat er vaak twee manieren zijn om de hole te spelen. Welke route geeft de laagste score?  Het is leuk om te doen voor jong en oud. Vanaf een jaar of 2/3 kunnen de kids meedoen. Met de 12 holes ben je ongeveer een uur bezig.

High tea
Even een middagje genieten? Je kunt bij 't Lohr high tea-en vanaf 2 personen. Wil je vooraf, tussendoor of na de tijd nog wat actiefs doen? Combineer het met een rondje golf, voetgolf, miniadventuregolf of een wandeling of fietstocht door het natuurgebied Engbergen.

Website Telefoonnummer